شگفتی بزرگ کوپا آمه‌ریکا؛ برزیل حذف شد!

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۰۶۲
شگفتی بزرگ کوپا آمه‌ریکا؛ برزیل حذف شد!

تیم ملی برزیل با قبول شکست برابر تیم ملی اروگوئه در ضربات پنالتی از کوپا آمه‌ریکا حذف شد.

تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت نشود.

به گزارش ورزش سه، دو تیم در طول ۹۰ دقیقه وقت قانونی بازی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما در این کار موفق نبودند و با این که برزیل تسلط بیشتری روی توپ و میدان داشت اما نتوانست موقعیت خاصی را خلق کند که با تکیه بر درخشش بازیکنانش گل پیروزی را به ثمر برساند. این در حالی بود که اروگوئه از دقیقه ۷۴ هم بازی را به دلیل اخراج بازیکنش ۱۰ نفره ادامه داد.

همین باعث شد که این دیدار در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود. فدریکو والورده اولین پنالتی را گل کرد اما ادر میلیتائو در این امر موفق نبود و پنالتی اول برزیل توسط دروازه‌بان مهار شد. در ادامه پنالتی سوم هم توسط داگلاس لوئیز به بیرون زده شد اما آلیسون پنالتی چهارم اروگوئه را مهار کرد که کافی نبود و برزیل با قبول شکست ۲-۴ در ضربات پنالتی از گردونه این مسابقات حذف شد.

وینیسیوس که به دلیل دو کارته شدن در این بازی حساس غایب بود و البته دیگر ستاره‌های این تیم حالا باید حسرت قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را داشته باشند و شاید کار تیم ملی آرژانتین برای دفاع از عنوان قهرمانی بیش از پیش آسان شد.

تیم ملی کلمبیا هم در دیگر دیداری که شب گذشته برگزار شد توانست با پنج گل تیم ملی پاناما را در هم بکوبد و حالا این دو تیم باید دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار کنند تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

ارسال نظر