تملك و احداث ۵ آرامستان جديد در ۴ منطقه تهران

۱۴۰۳/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۸:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۷۷۸

مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از تملك و احداث پنج آرامستان جديد در مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران خبر داد. به گزارش ايسنا، جواد تاجيك در نشست هم انديشي مشترك مناطق ۲۲ گانه با سازمان بهشت زهرا (س) از همكاري برخي مناطق در تهيه، تجهيز و بهسازي معابر زيرساختي بهشت زهرا (س) خبر داد و از همكاري حداكثري مناطق با اين نهاد خدمت رسان تقدير كرد.

مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از تملك و احداث پنج آرامستان جديد در مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران خبر داد. به گزارش ايسنا، جواد تاجيك در نشست هم انديشي مشترك مناطق ۲۲ گانه با سازمان بهشت زهرا (س) از همكاري برخي مناطق در تهيه، تجهيز و بهسازي معابر زيرساختي بهشت زهرا (س) خبر داد و از همكاري حداكثري مناطق با اين نهاد خدمت رسان تقدير كرد. مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه ضمن ارايه گزارشي از اقدامات تحولي انجام شده در اين سازمان رويكردهاي تحولي اين سازمان را در حوزه‌هاي صيانت و مرمت و حفظ ويژگي‌هاي منحصر به فرد مزار شهدا، مناسب‌سازي فضاي پيراموني مزارها، رسيدگي به وضعيت معابرو ايجاد پاركينگ با همكاري مناطق، نام گذاري قطعات و معابرو كسب رضايت خانواده‌هاي شهداء براي بهسازي مزار‌ها با همكاري معاونين فرهنگي و اجتماعي مناطق ۲۲ گانه و شهرداران نواحي برشمرد.

تاجيك در ادامه پيش‌بيني طراحي و نصب يادمان‌هاي شهدا در معابر شهري و بررسي نقاط تدفين شهدا در شهر و رسيدگي به وضعيت امام زادگان موجود شهر تهران را از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان برشمرد. وي در ادامه از تملك و احداث پنج آرامستان جديد در شهر تهران خبر داد و گفت كه اين اقدامات با همكاري مناطق ۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ انجام مي‌شود. در ادامه اين نشست، مهدي شريفيان مديركل برنامه‌ريزي و سرمايه انساني و سيد محمد فياض مديركل هماهنگي نظارت و كنترل امورمناطق معاونت هماهنگي و امور مناطق ضمن ارايه گزارشي مجمل از وضعيت پروژه‌هاي در حال انجام و پيگيري توسط مناطق، بر ضرورت تحقق برنامه پيش بيني و هدف گذاري شده در سال ۱۴۰۳ تأكيد كردند. شهرداران مناطق ۱، ۶، ۱۰، ۱۱، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ نيز در پايان اين هم انديشي به ارايه پيشنهادات در راستاي تحقق حداكثري برنامه‌ها و نقاط هدف‌گذاري شده تا پيان سال ۱۴۰۳ و حل موضوعات مشترك با سازمان بهشت زهرا (س) پرداختند.

ارسال نظر