چرا احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان صادر نمی شود؟

۱۴۰۳/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۹۲۶
چرا احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان صادر نمی شود؟

محمدحسین زدا در مورد متناسب‌سازی حقوق حداقل‌بگیران و لایحه دولت توضیح داد.

به گفته سخنگوی دولت، صدور احکام متناسب‌سازی بازنشستگان معطل لایحه‌ای‌ست که دولت برای اجرای متناسب‌سازی حقوق حداقل‌بگیران تنظیم و به مجلس ارسال کرده است.

به گزارش ایلنا، در این میان، آنچه به گفته زدا، سرپرست اسبق تامین اجتماعی، دارای اهمیت است این است که باید برای اجرای این لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال کرده بیش از دو سوم نمایندگان رای مثبت دهند و برای این اقدام مهم باید فردی به عنوانِ وزیرتعاون کار ورفاه اجتماعی انتخاب شود که ارتباط خوبی با مجلس داشته باشد و بتواند از این لایحه در مجلس دفاع کند.

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد که پرداخت مستمری تیرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان، طبق جدول زمان‌بندی واریز مستمری‌ها که پیش از این اعلام شده بود، در حال انجام است و هیچگونه تأخیر و مشکلی در زمینه پرداخت مستمری‌ها وجود ندارد.

بر اساس این خبر جدول زمان‌بندی واریز حقوق تیر ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان پیش از این به شرح ذیل اعلام شده بود و پرداخت‌ها از ۲۰ تیر ماه آغاز شده و برخلاف ادعای طرح شده، پرداخت حقوق بازنشستگان تاکنون بدون هیچ‌گونه تأخیری انجام شده و ادامه فرایند پرداخت‌ها نیز مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده، بدون اشکال در حال انجام است.

ارسال نظر