جمع‌آوري ۹۹۹۰ معتاد متجاهر

۱۴۰۳/۰۴/۳۱ - ۰۱:۴۱:۵۰
کد خبر: ۳۱۶۹۸۳
جمع‌آوري ۹۹۹۰ معتاد متجاهر

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فراجا از كشف بيش از ۵ تن انواع مواد مخدر و دستگيري بيش از ۹ هزار معتاد متجاهر طي ۷۲ ساعت خبر داد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فراجا از كشف بيش از ۵ تن انواع مواد مخدر و دستگيري بيش از ۹ هزار معتاد متجاهر طي ۷۲ ساعت خبر داد.
سردار ايرج كاكاوند اظهار كرد: در راستاي ارتقاي احساس امنيت شهروندان به عنوان سرمايه‌هاي اجتماعي پليس، طرح پاكسازي و كنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرها و نيز دستگيري خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوري معتادان متجاهر، با عنوان طرح آرامش در شهر با جديت و بهره‌گيري از تمام ظرفيت‌هاي درون و برون‌سازماني، در تمام استان‌هاي كشور اجرا مي‌شود. او در ادامه به تشريح جزئيات اجراي مرحله نهم طرح آرامش در شهر پرداخت و تصريح كرد: از آنجايي كه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوري معتادان متجاهر همواره يكي از اولويت‌هاي ماموريتي پليس مبارزه با مواد مخدر سراسر كشور است، بدين منظور، مرحله نهم طرح آرامش در شهر، با هدف پاكسازي چهره شهرها از لوث خرده فروشان و معتادان متجاهر در تيرماه جاري به مدت 3 روز توسط رده‌هاي تخصصي پليس در سراسر كشور، اجرا شد.

اين مقام ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود به بيان نتايج حاصل از اجراي طرح پرداخت و افزود: از زمان اجراي مرحله نهم طرح آرامش در شهر ظرف 72 ساعت، با پيگيري و مجاهدت شبانه‌روزي همكارانم در رده‌هاي تخصصي مبارزه با مواد مخدر سراسر كشور و نيز همكاري ساير رده‌هاي انتظامي، تعداد 9 هزار و 990 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوري، 4 هزار و 346 نفر خرده‌فروش دستگير، بيش از 5 تن و 250 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف، 191 نفر قاچاقچي مواد مخدر و 3 هزار و 188 نفر از مرتبطين (نگهدارنده، حمل‌كننده و…) دستگير و 30 باند قاچاق خرد و كلان مواد مخدر منهدم شد.

ارسال نظر