بومي‌سازي سوئيچ كاملا مديريت شده اترنت براي استفاده در شبكه‌هاي محلي سازماني و حرفه‏‌اي

۱۴۰۳/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۰:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۰۵۵

با حمايت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنيان ديجيتال از يك شركت دانش‌بنيان، طراحي و ساخت سوئيچ كاملا مديريت شده اترنت با ۴۸ واسط اترنت گيگابيت الكتريكي و چهار واسط ۱۰ گيگابيت نوري با موفقيت انجام شد. به گزارش ايسنا، افزايش روزافزون سرعت مخابره اطلاعات و هم‏چنين گستره‌ استفاده افراد از شبكه‌هاي كامپيوتري و اينترنت، اهميت سوئيچينگ در شبكه‌هاي مخابراتي را بيش ‌از پيش آشكار كرده است و لذا پرداختن به سوئيچ‌هاي لايه‌ ۲ كه از كاربردي‌ترين سيستم‌هاي سوئيچينگ محسوب مي‌شوند، اهميت ويژه‌اي دارد.

با حمايت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنيان ديجيتال از يك شركت دانش‌بنيان، طراحي و ساخت سوئيچ كاملا مديريت شده اترنت با ۴۸ واسط اترنت گيگابيت الكتريكي و چهار واسط ۱۰ گيگابيت نوري با موفقيت انجام شد. به گزارش ايسنا، افزايش روزافزون سرعت مخابره اطلاعات و هم‏چنين گستره‌ استفاده افراد از شبكه‌هاي كامپيوتري و اينترنت، اهميت سوئيچينگ در شبكه‌هاي مخابراتي را بيش ‌از پيش آشكار كرده است و لذا پرداختن به سوئيچ‌هاي لايه‌ ۲ كه از كاربردي‌ترين سيستم‌هاي سوئيچينگ محسوب مي‌شوند، اهميت ويژه‌اي دارد. در واقع كسب‌وكارهاي كوچك و متوسط امروزي (SMB) از شبكه‌هاي خود انتظار عمل‏كرد بالاتري دارند. اتصالات بيشتر براي پشتيباني از برنامه‌هاي كاربردي متنوع، اختلالات شبكه كمتر، مديريت آسان‌تر و درجه بالاتري از امنيت شبكه از جمله اين انتظارات است.

با حمايت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنيان ديجيتال از يك شركت دانش‌بنيان، «طراحي و ساخت سوئيچ كاملا مديريت شده اترنت با ۴۸ واسط اترنت گيگابيت الكتريكي و چهار واسط ۱۰ گيگابيت نوري» با موفقيت انجام شد. اين سوئيچ لايه ۲ با كارايي بالا و هوشمند و با قابليت اطمينان و امنيت بالا با هدف برآورده كردن انتظارات بيان شده طراحي، ساخته و عرضه شده است. اين محصول دانش‌بنيان بومي براي استفاده در شبكه‌هاي محلي سازماني و حرفه‏‌اي طراحي شده است و طيف گسترده‌اي از پروتكل‏‌هاي استاندارد براي نيازهاي خدمات سازماني با تمركز بر لايه دو شبكه را پشتيباني مي‌كند. اين سوئيچ قادر به سرويس‌‏دهي از طريق ۴۸ واسط الكتريكي GE و چهار واسط تجميع ‏كننده نوري 10GE با ظرفيت سوئيچينگ 176 Gbps در آن واحد است. اين سوئيچ‌ها به خاطر تعداد واسط ‏هاي زياد و ظرفيت بالا قابليت ايجاد اتصال بين چندين نود را دارا هستند و اين قابليت اين محصول را براي استفاده در لايه دسترسي و حتي هسته شبكه مورد توجه قرار داده است. سوئيچ‌‏هاي ۴۸ پورت مي‌توانند در شبكه‌هاي مختلف از جمله كسب‏ و كارهاي كوچك و متوسط، مناطق عمومي، مدارس و بيمارستان‌‏ها و غيره با كاربري‌‏هاي متفاوت مورد استفاده قرار گيرند. اين سوئيچ‌ها به دليل كارايي زياد و ويژگي‌‏هاي مديريتي مطلوب در كاربري‌‏هاي LAN براي استفاده در لايه دسترسي مناسب هستند. هم‏چنين براي شبكه‌هاي كوچك و متوسط، با دارا بودن واسط‏‌هاي تجميعي 10 Gbps كه در صورت استفاده از ويژگي تجميع واسط‏‌ها در مجموع به 40Gbps مي‌‏رسد - حتي مي‏‌تواند در لايه هسته شبكه مورد استفاده قرار گيرد. 

ارسال نظر