نان در تهران گران می‌شود؟

۱۴۰۳/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۷:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۳۸۸

 افزایش قیمت نان به گوش می‌رسد . همزمان با این خبرها از کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خراسان جنوبی خبر می‌رسد که برنامه اصلاح قیمت نان تا سقف 25 درصد در بیش از 10 استان کشور در دستور کار است.

 افزایش قیمت نان به گوش می‌رسد . همزمان با این خبرها از کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خراسان جنوبی خبر می‌رسد که برنامه اصلاح قیمت نان تا سقف 25 درصد در بیش از 10 استان کشور در دستور کار است.  یکی از خبرگزاری های رسمی نوشت که افزایش قیمت نان تا ۲۵درصد در خراسان‌جنوبی تصویب شد. مهدی جعفری در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خراسان جنوبی اعلام کرده بود که اصلاح قیمت نان از اواخر سال گذشته در دستور کار بود و قیمت کارشناسی نان براساس آنالیز‌ها تعیین شده است.  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی می‌گوید: اصلاح قیمت نان تا سقف ۲۵درصد نرخ فعلی در بیش از ۱۰ استان کشور در دستور کار است. این مهم در استان ما نیز بعد از تایید وزارت کشور اجرا می‌شود.
به نقل از تسنیم، جعفری همچنین از پرداخت ۴۰درصد مطالبات گندمکاران استان خبر می‌دهد و می‌گوید: کشاورزان استان علی‌رغم اینکه مدت‌هاست گندم خود را تحویل مراکز داده‌اند هنور مطالبات خود را دریافت نکرده و با تنگنا‌هایی مواجه هستند. او با بیان اینکه خراسان جنوبی از نظر پرداخت مطالبات گندمکاران وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سایر استان‌ها دارد، می افزاید: تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان یعنی ۴۰درصد پرداخت شده و ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر باقی مانده است.

ارسال نظر