قاچاق موادمخدر به صورت بلع و انباري در پايتخت

۱۴۰۳/۰۵/۲۱ - ۰۱:۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۱۸۵۶۲

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگيري متهمان حمل و قاچاق مواد مخدر به صورت بلع و انباري و كشف ۳۰۰ گرم هروئين خبر داد.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگيري متهمان حمل و قاچاق مواد مخدر به صورت بلع و انباري و كشف ۳۰۰ گرم هروئين خبر داد. سرهنگ «حسين باباپور» در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ حين كنترل محورهاي مواصلاتي به سرنشينان يكدستگاه خودرو سواري مشكوك و درصدد متوقف نمودن خودرو برآمدند. باباپور با بيان اينكه راننده خودرو به محض مشاهده خودرو پليس فرار را بر قرار ترجيح داد، تصريح كرد: با فرار متهمان عمليات تعقيب و گريز پليس آغاز و در نهايت دقايقي بعد خودرو با شليك پليس در اتوبان آزادگان متوقف و هر سه سرنشين آن دستگير شدند. رييس پليس مبارزه با مخدر تهران بزرگ افزود: ماموران انتظامي در تحقيقات به عمل آمده متوجه شدند سرنشينان خودروي مورد نظر اقدام به حمل موادمخدر به صورت بلع و انباري كرده‌اند كه با اعزام به بيمارستان و انجام اقدامات پزشكي ۳۰۰گرم هروئين از متهمان كشف شد.

او با بيان اينكه در بررسي‌هاي علمي صورت گرفته مشخص شد اين سه متهم به صورت باندي اقدام به قاچاق مواد افيوني به روش بلع و انباري در معده خود مي‌كنند. رييس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي تهران بزرگ از تحويل متهمان دستگير شده به مرجع قضايي خبر داد و خاطرنشان كرد: قاچاقچيان و سوداگران مرگ با روش‌هاي ماهرانه و حرفه‌اي اقدام به قاچاق مواد مخدر مي‌كنند اما نمي‌دانند كه با تيزهوشي و اشرافيت و تخصص بالاي ماموران پليس سرانجام گرفتار خواهند شد. سرهنگ باباپور در پايان يادآور شد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي‌شود و با توجه به نقش بي‌بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همكاري‌هاي آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشكوكي را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر