قیمت خودرو امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳؛ این خودروی پرتقاضا در مرز ۹۰۰ میلیونی قرار گرفت + جدول

۱۴۰۳/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۹۹۸
قیمت خودرو امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳؛ این خودروی پرتقاضا در مرز ۹۰۰ میلیونی قرار گرفت + جدول

قیمت خودرو امروز ‌شنبه 27 مرداد 1403 مشخص شد. بر اساس نرخ‌های به‌دست‌آمده پژو پارس در مرز ۹۰۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

قیمت خودرو امروز ‌شنبه 27 مرداد 1403 اعلام شد. با توجه به تعطیلی بازار طی دو روز گذشته، فعلا در ساعات آغازین آخرین هفته مرداد، تغییری در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود، اما با بازگشت معامله‌گران به بازار، انتظار می‌رود که از ساعات آینده نوسانات بازار آغاز شود.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

کوییک S دنده‌ای مدل 1403، ارزان‌ترین هاچ‌بک‌ بازار داخلی که در طول یک ماه اخیر جمعاً ۵.۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده، امنون به 406 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

پژو پارس LX TU5 از پرطرفدار‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که روندی ثابت در پیش گرفته و کماکان در محدوده ۸۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. البته با گشت و گذاری در بازار این محصول را می‌توان با ارقام نزدیک به ۸۵۰ میلیون تومان هم پیدا کرد. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو 207 دنده‌ای، از دیگر محصولات محبوب این شرکت که در حال حاضر ۶۸۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مدل اتومات این خودرو نیز از کانال میلیاردی عقب‌نشینی کرده و ۹۹۰ میلیون تومان به معامله می‌رسد.

 

قیمت خودرو‌های مونتاژی

جک J4 اقتصادی‌ترین خودروی کرمان موتور با حفظ قیمت خود و بدون تغییر به قیمت 775 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که امروز در محدوده یک میلیارد و 590 میلیون تومان قرار گرفت.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار شناخته می‌شود که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود که به قیمت یک میلیارد و 118 میلیون تومان به فروش می‌رسد.