بیمارستان مجازی آنلاین راه اندازی شد/ مسافت برای ویزیت شدن صفر شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۴۶۲

دسترسی به خدمات پزشکی از هر نقطه شهر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد است. بسیاری از بیماران به دلیل کسالت یا بُعد مسافت قادر به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نیستند و نیاز به مداوای آنلاین دارند. به همین دلیل بیمارستان مجازی آنلاین در اپلیکیشن پزشکت با بهره‌گیری از بیش از 5600 پزشک و مشاور می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد. این اپلیکیشن امکان مشاوره پزشکی تلفنی در مورد مصرف داروها، اختلالات دارویی، خدمات دامپزشکی، خدمات پیراپزشکی و... را دارد. لازم است بدانید که دارای پرستارانی برای نمونه گیری از بیماران نیز است که می‌توانند در محل حاضر شوند.

معرفی بیمارستان مجازی آنلاین

بیمارستان مجازی آنلاین با هدف رفع دغدغه مردم در جهت دسترسی غیرحضوری به انواع خدمات پزشکی تاسیس شده است. این بیمارستان باعث حذف مرزهای مکان و زمان دسترسی به خدمات بهداشتی شده و سعی در ارائه خدمات عادلانه برای همه هموطنان دارد.

خوشبختانه در بیمارستان مجازی آنلاین پزشکت تنوع زیادی در زمینه خدمات درمانی وجود دارد که هر فرد می‌تواند از آن‌ها بهره گیرد. علاوه بر این خدماتی مانند آزمایش و ویزیت در محل، مشاوره آنلاین دامپزشکی و مشاوره دارویی به راحتی امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به راهنمایی برای هدایت به پزشک یا بخش مورد نظر نیز می‌توانید به سیستم پشتیبان 24 ساعته پزشکت نیز متصل شده و ابهامات خود را رفع کنید.

معرفی انواع خدمات بیمارستان مجازی آنلاین

اپلیکیشن پزشکت تنوع بسیار زیادی در خدمات پزشکی و پیراپزشکی دارد و روز به روز بر این خدمات افزوده می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت ویزیت به صورت آنلاین، وقت قبلی رزرو کرده و در زمان تعیین شده با این مرکز تماس تلفنی برقرار کنید.

در پزشکت بیش از 5600 پزشک و مشاور آماده پاسخگویی به نیاز شما هستند. از جمله مهم‌ترین خدماتی که به وسیله اپلیکیشن پزشکت انجام می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیمارستان مجازی آنلاین

انواع خدمات پزشکی در محل

بسیاری از بیماران به دلیل احوال نامساعدی که دارند، توانایی جابه‌جایی یا مراجعه به مراکز درمانی شلوغ را ندارند. این افراد بهتر است از مشاوره پزشکی تلفنی پزشکت استفاده کنند. در این نوع مشاوره، بیمار در اسرع وقت به طیف وسیعی از پزشکان و متخصصان دسترسی پیدا می‌کند.

یکی از خدمات بسیار مفید این مرکز ارائه مشاوره پزشکی تلفنی ترک اعتیاد است. این نوع مشاوره به دلیل محرمانه ماندن هویت بیمار، به میزان زیادی مورد استقبال قرار گرفته است. لازم به ذکر است که خدمات پیشتیبانی 24 ساعته پزشکی، باعث رفع محدودیت زمانی شده است. حتی در صورت زندگی در خارج کشور نیز می‌توانید از ویزیت غیر حضوری بهره ببرید.

خدمات روانشناسی

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهید مشکلات روحی و فردی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید، پیشنهاد ما استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی است. این خدمات به وسیله بهترین روانشناسان متعهد و دارای مجوز نظام روانشناسی انجام می‌شود. هویت شما در مشاوره پزشکی تلفنی روانشناسی پزشکت کاملاً محرمانه است.

مشاوره غیرحضوری در بیمارستان مجازی پزشکت به دلیل امکان پرداخت هزینه کمتر نسبت به مشاوره حضوری، مورد استقبال افراد قرار گرفته است. لازم به ذکر است امکان مشاوره روانشناسی به صورت صوتی، تصویری و متنی نیز وجود دارد. 

بیمارستان مجازی آنلاین

خدمات دامپزشکی

در اپلیکیشن پزشکت شما می‌توانید به لیست دامپزشکان بر اساس تخصص، در محل و نزدیک به خودتان اطلاع پیدا کنید. علاوه بر این اطلاعات کاملی در مورد هر دامپزشک و تخصص او ذکر شده است که شما را در پیدا کردن دامپزشک مناسب یاری می‌دهد.

برخی از دامپزشکان با مراجعه حضوری و معاینه حیوانات در منزل می‌توانند به شما در زمان‌بندی مناسب کمک کنند. خوشبختانه این دامپزشکان به کمک تیم پرستاری خود می‌توانند تا حد زیادی نیاز شما به خدمات دامپزشکی را برطرف کنند.

خدمات داروخانه آنلاین

دسترسی به برخی از داروها به دلیل کمیاب بودن در برخی شهرها، بسیار مشکل است. داروخانه آنلاین پزشکت می‌تواند با ارسال تمامی داروها به آدرس منتخب شما، نقش مهمی در دسترسی سریع به داروها در شرایط اضطراری داشته باشد. اگر در زمینه مکانیسم اثر، نحوه مصرف یا عوارض یک دارو سوالاتی دارید، می‌توانید با در میان گذاشتن آن با مشاوران تمامی ابهامات خود را رفع کنید.

بیمارستان مجازی آنلاین

خدمات پیراپزشکی

از جمله خدمات پرکاربرد در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌ها استفاده از خدمات پرستاری، فیزیوتراپی و گفتار درمانی در محل است. در این نوع خدمات به دلیل عدم نیاز به جابه‌جایی بیمار، به میزان زیادی در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌شود.

لازم به ذکر است درصورت نیاز به مشاوره پزشکی تلفنی در این زمینه می‌تونید از راه‌های ارتباطی تلفنی یا پیام رسان‌ها استفاده کنید. مشاوره پزشکی تلفنی به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و امکان پرسش و پاسخ رایگان برای کاربران نیز وجود دارد.

مزایای استفاده از خدمات بیمارستان آنلاین

در زندگی پرمشغله و شهرهای شلوغ و پرترافیک امروز، دسترسی به خدمات درمانی نیاز به صرف وقت و زمان زیادی دارد. به همین دلیل بهره بردن از خدمات آنلاین پزشکی و درمانی می‌تواند نقش مهمی در صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما داشته باشد. علاوه بر این خدمات بیمارستان آنلاین پزشکت دارای مزایایی به شرح زیر است:

  • دسترسی به طیف وسیعی از پزشکان، مشاوران، دامپزشکان و پرستاران
  • امکان ویزیت در محل
  • دسترسی آسان به رزومه، تحصیلات، تصویر و سوابق علمی هر پزشک
  • مشاوره زنان، دامپزشکی، قلب و...
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی
  • دسترسی تمام هموطنان خارج و داخل در هر نقطه‌ی کشور به ویزیت آنلاین
  • پرداخت مبالغ کمتر نسبت به ویزیت حضوری
  • امکان انجام مشاوره پزشکی تلفنی محرمانه روانشناسی، ترک اعتیاد و...
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امکان مشاهده نظرات کاربران در خصوص خدمات دریافتی و میزان امتیاز پزشکان

سخن پایانی

بیمارستان آنلاین پزشکت با حل مشکل دسترسی به بهترین پزشکان کشور از هر نقطه، نقش مهمی در سلامت شما دارد. با ویزیت آنلاین در پزشکت می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین 24 ساعته و تمامی خدمات پزشکی و پیراپزشکی دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که نوع مشاوره تلفتی، صوتی یا متنی به انتخاب شما صورت می‌گیرد. در تلفنی اطلاعات شما به صورت محرمانه باقی می‌ماند و می‌توانید با خیال آسوده از تمامی احساسات خود صحبت کنید. خدمات داروخانه آنلاین، ویزیت در محل، خدمات پیراپزشکی و حتی دامپزشکی در اپلیکیشن پزشکت وجود دارند.