رسوایی در ریو

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۰۵

تایمز:

تایمز چاپ یک‌شنبه تیتر نخست خود را به مساله دوپینگ در المپیک2016 اختصاص داده است. با توجه به این‌که، برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که موج جدید دوپینگی‌ها در این دور از بازی‌ها در راه است، به نظر می‌رسد که رسوایی تازه‌یی برای این بازی‌ها در حال شکل گرفتن است. کمی قبل‌تر و درحالی که هنوز تکلیف ورزشکاران روس مشخص نشده بود، مساله رسوایی در این بازی‌ها به گوش رسید. گزارش تایمز نشان از آن دارد که یکی از مقامات ارشد در المپیک از برخی تیم‌ها تقاضای رشوه‌یی به مبلغ 10هزار پوند کرده تا تست مرتبط با دوپینگ تیم‌ها را سالم نشان دهد.

مارکا:

تیتر نخست این روزنامه ورزشی اسپانیایی‌زبان به گرت بیل اختصاص دارد. مهاجم ولزی رئال‌مادرید برای دیدار سوپرجام اروپا آماده است. زین‌الدین زیدان تصمیم گرفته از او در دیدار برابر سویا استفاده کند. شکست سنگین بارسلونا برابر لیورپول از عناوین این روزنامه است. بارسا چهار بر صفر از تیم انگلیسی شکست خورد. صحبت‌های لوییس انریکه از عناوین این روزنامه است.

سرمربی بارسلونا پس از بازی مقابل لیورپول گفت: شکست ناراحت‌کننده‌‌یی بود. این روزنامه به پیروزی دو بر صفر اتلتیکومادرید برابر کرونته اشاره کرد. نیکلاس گایتان بازیکن جدید اتلتیکو، در این بازی درخشید. هافبک آرژانتینی یک گل نیز به ثمر رساند. این روزنامه به نخستین دیدار بسکتبال اسپانیا در المپیک ریودوژانیرو اشاره کرد.

موندو دپورتیوو:

این روزنامه اسپانیایی‌زبان تیتر یک خود را به شکست سنگین بارسلونا برابر لیورپول اختصاص داده است. این نشریه به دیدار تیم‌های برزیل و عراق در مسابقات فوتبال المپیک ریو اشاره کرده است و مساله جدایی خسه از رئال‌مادرید را نیز در صفحه یک خود اعلام کرده است.

خسه که محصول آکادمی فوتبال رئال‌مادرید است، از سه سال پیش در تیم اول رئال حضور دارد. او فصل 2014-2013 فوق‌العاده ظاهر شد اما به‌دلیل مصدومیت رباط صلیبی، نزدیک به 8‌ماه به دور از میادین باقی ماند و پس از بازگشت هنوز نتوانسته به روزهای اوج خود برگردد.

مشاهده صفحات روزنامه