نقش رسانهها در فرهنگسازی صرفهجویی مصرف سوخت
مازندران مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به قطع گاز ترکمنستان و ورود جبهه جدید هوای سرد در استان گفت: رسانهها با اطلاعرسانی صحیح و دقیق در رابطه با کاهش مصرف گاز و بهینهسازی انرژی در منازل میتوانند، شرکت ملی گاز ایران را یاری کنند. محمداسماعیل ابراهیمزاده اظهار کرد: رسانهها نقش مهمی در روشنگری مسائل مهم جامعه دارند از همینرو
میتوانند بر مخاطب خود اثرگذاری ویژهیی در انتقال مطالب داشته باشند. ابراهیمزاده عنوان کرد: در آستانه فصل سرما قرار داریم که به تبع آن شاهد کاهش چشمگیر دما و افزایش مصرف گاز خواهیم بود، این زمانی است که رسانهها باید یکی از کارکردهای اصلی خود یعنی فرهنگسازی مصرف بهینه و ایمن را برای مردم تبیین کنند تا از این مسیر زمینه سلامت جامعه نیز فراهم شود. مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر اینکه رسانهها با نفوذ کلامی خود باید افکار عمومی را به سمت صرفهجویی در مصرف گاز پیش ببرند، گفت: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی بهرهگیری از قلم اصحاب رسانه و هدایت مردم به سمت صرفهجویی مصرف گاز است.
وی خاطرنشان کرد: اصحاب قلم باید به جهت حفظ این نعمت خدادادی وظیفه هدایتگری جریان صرفهجویی و بهینهسازی گاز طبیعی را عهدهدار شوند.