هدف سایپاسیتروئن کسب رتبه برتر در گروه PSA است
مدیرعامل سایپاسیتروئن گفت: از اهداف استراتژیک سایپاسیتروئن این است که جزو ۵ شرکت برتر گروه PSA از لحاظ کیفیت و بهرهوری شود و مقام اول کیفیت و خدمات فروش و پس از فروش را در بازار ایران کسب کند.
به گزارش «تعادل» به نقل ازسایپانیوز؛ فریبرز شهباز در بخش تخصصی همایش بینالمللی صنعت خودرو با اشاره به سابقه همکاری بیش از نیمقرن گروه خودروسازی سایپا و سیتروئن در تولید خودرو خاطرنشان کرد: با ثبت شرکت سایپاسیتروئن در اردیبهشت ماه سال جاری، طراحی فرآیندهای مهندسی و عملیاتی برای تولید نخستین محصول سیتروئن در این شرکت آغاز شده و در حال پیشرفت است.
شهباز با تاکید بر تولید محصولات سیتروئن با بالاترین کیفیت اعلام داشت: امیدواریم با بررسی توان و پتانسیل قطعهسازان داخلی، انتخاب و بهرهگیری از تامینکنندگان داخلی و زنجیره تامین گروه سایپا، به هدفگذاری 70 درصد داخلیسازی قطعات برسیم. او ضمن اشاره به تولید 200هزار دستگاه از محصولات سیتروئن در این شرکت و صادرات 30درصد از محصولات تولیدی ابراز داشت: آموزش و یادگیری برای تمام سطوح، راه موفقیت و ارتقای کیفیت محصولات است و تمام تلاش این شرکت، استانداردسازی جهانی در زمینههای توسعه محصول، خدمات فروش و پس از فروش است.
در ادامه یان مارتین قائممقام مدیر عامل سایپاسیتروئن، دلیل انتخاب شرکت سایپاسیتروئن برای سرمایهگذاری را بهرهمندی از نیروهای جوان، متعهد و با انگیزه عنوان کرد و افزود: نخستین محصول تولیدی این شرکت، C3 است که جزو بهترین خودروهای روز و رقابتپذیر اروپا محسوب میشود و هدف مجموعه رسیدن به تولید انبوه و باکیفیت محصولات تولیدی در سایپاسیتروئن است.
او خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریتهای انجام شده کارکنان سایپاسیتروئن به کشورهای اروپایی و بازدید از شرکتهای گروه PSA، بیشترین سرمایهگذاری این شرکت در مقوله آموزش است.