درخواست مقامات تگزاس از مردم براي صرفه‌جويي در مصرف انرژي

۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۹:۰۷
کد خبر: ۳۰۴۸۰۱

اپراتور شبكه برق تگزاس اعلام كرد: « به خاطر ادامه سرماي هوا، افزايش قابل توجه تقاضا و كاهش غير منتظره سرعت وزش باد، از مردم درخواست صرفه‌جويي داريم». به گزارش تسنيم به نقل از اويل پرايس، شوراي تامين برق تگزاس (اركات) از شهروندان و كسب و كارهاي اين ايالت خواست در مصرف برق صرفه‌جويي كنند.

اپراتور شبكه برق تگزاس اعلام كرد: « به خاطر ادامه سرماي هوا، افزايش قابل توجه تقاضا و كاهش غير منتظره سرعت وزش باد، از مردم درخواست صرفه‌جويي داريم».
به گزارش تسنيم به نقل از اويل پرايس، شوراي تامين برق تگزاس (اركات) از شهروندان و كسب و كارهاي اين ايالت خواست در مصرف برق صرفه‌جويي كنند.
سرماي هوا در تگزاس و اكثر ايالت‌هاي امريكا عرضه برق را با مشكل مواجه كرده است. اپراتور شبكه برق تگزاس اعلام كرد: « به خاطر ادامه سرماي هوا، افزايش قابل توجه تقاضا و كاهش غير منتظره سرعت وزش باد، از مردم درخواست صرفه‌جويي داريم».
در بيانيه اين شركت آمده است: «به خاطر دماي بسيار پايين، تقاضاي بسيار بالا و كاهش غير منتظره سرعت باد، ذخاير شبكه برق تگزاس در روز دوشنبه پايين آمده و انتظار همين شرايط را در روزهاي آينده هم داريم».
اركات هفته گذشته اعلام كرد انتظار پايين آمدن شديد دما را خواهد داشت. بارش برف در شمال تگزاس در منطقه دالاس تا همين حالا هم باعث مشكلات حمل و نقل، لغو شدن پروازها، قطعي برق و فوريت‌هاي پزشكي شده است. تقاضا براي برق در تگزاس، بزرگ‌ترين ايالت توليد‌كننده گاز امريكا و داراي بزرگ‌ترين ظرفيت توليد برق بادي در اين كشور در روز سه‌شنبه به 85.56 گيگا وات رسيده است. اما به نظر مي‌رسد عرضه 1 گيگاوات پايين‌تر از اين رقم باشد.
مقامات تگزاس اميدوارند بحران فوريه 2021 كه طي آن صدها هزار نفر روزها بدون برق بودند، تكرار نشود.

ارسال نظر