جدایی ستاره خارجی پرسپولیس قطعی است!؟

۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۲:۱۴
کد خبر: ۳۱۶۰۸۵
جدایی ستاره خارجی پرسپولیس قطعی است!؟

به نظر می‌رسد در نهایت باشگاه پرسپولیس با فروش ستاره قطری خود موافقت خواهد کرد.

طی سالهای اخیر عبدالکریم حسن اجازه فعالیت در لیگ قطر را نداشت. حالا مجوز فعالیت او در کشورش دوباره صادر شده و پس از دستور امیر قطر، مقامات سیاسی این کشور هم پیگیر بازگشت عبدالکریم هستند. ستاره قطری باشگاه پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل قبل به این تیم آمد، یکی از مهره‌های کلیدی تیم اوسمار در راه رسیدن به قهرمانی بود و خیلی زود هم بین پرسپولیسی‌ها محبوب شد.

به گزارش خبر رورزشی، حسن که سابقه گرفتن جایزه مرد سال آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس به یکی از سوژه‌های اصلی نقل و انتقالات این باشگاه تبدیل شده است. دو باشگاه العربی و الوکره قطر به شدت پیگیر جذب ستاره قرمزها هستند و می‌خواهند هر طور شده این بازیکن را به قطر بازگردانند. خود عبدالکریم هم مایل است به دلیل مسائل خانوادگی زودتر به قطر برگردد و در کنار خانواده‌اش باشد. او در تماس با مدیران پرسپولیس اعلام کرد خواهان جدایی از پرسپولیس است ولی با توجه به داشتن قرارداد موظف است تابع تصمیم باشگاه پرسپولیس باشد.

عبدالکریم از مدیران پرسپولیس خواست تا با جدایی‌اش موافقت کنند و او بتواند به کشورش برگردد. حتی باشگاه العربی نماینده خود را به تهران فرستاد تا جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشد. گویا جلسه‌ای بین دو مدیر پرسپولیس و تیم قطری در یکی از هتل‌های تهران برگزار شد ولی هنوز تصمیم قطعی از سوی باشگاه پرسپولیس گرفته نشده است. با فروش حسن پول خوبی به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید و این باشگاه می‌تواند هم سقف بودجه خود را افزایش دهد و هم با آن پول یکی دو بازیکن خوب را به خدمت بگیرد.

شنیده‌ها از اطراف باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این باشگاه در نهایت با فروش عبدالکریم موافقت خواهد کرد و این بازیکن را به یکی از تیم‌های خواهانش خواهد فروخت. هرچند در این زمینه درویش مدعی شد که با فروش حسن موافقت نشده و پرسپولیس به این بازیکن نیاز دارد، ولی باید جدایی ستاره قطری سرخ پوشان را قطعی دانست و باشگاه پرسپولیس از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشین مناسبی در پست مدافع چپ خواهد بود.

ارسال نظر