آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی + جزئیاتی

۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۱۶۴
آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی + جزئیاتی

معاون وزیر صمت گفت: از امروز تا پنجشنبه متقاضیان باید نسبت به وکالتی کردن حساب خود به منظور خرید خودروی وارداتی اقدام کنند؛ همچنین فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز از فردا آغاز می‌شود.

مهدی ضیغمی در مورد زمان عرضه خودروهای وارداتی اظهار کرد: از امروز دوشنبه ۱۸ تیر فرایند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیش‌شرط ثبت نام آغاز شده است. متقاضیان تا روز پنجشنبه ۲۱ تیر برای وکالتی کردن حساب خود مهلت دارند.

به گزارش مهر، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بر همین مبنا نیز از فردا فرایند ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود.

وی گفت: پس از این عرضه مشتریان قدیمی یعنی افرادی که در زمستان سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت.

گفتنی است در این عرضه محصولات نشان تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، بستیون، نیسان، اشکودا و… در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است هنوز اطلاعیه ثبت نام در دور جدید خرید خودروها وارداتی روی سامانه یکپارچه بارگذاری نشده اما به گفته متولیان سامانه، این اطلاعیه تا ساعاتی دیگر روی سایت قرار خواهد گرفت؛ بر همین اساس هم متقاضیان خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس https://saleauto.ir/announcement مراجعه کنند.

ارسال نظر