بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۳/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۷:۴۹
کد خبر: ۳۱۷۰۶۳

آیین بهره‌برداری از چند طرح توسعه‌ای بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر و کلنگ‌زنی پنج مرکز درمانی تامین ‌اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با بهره‌برداری متمرکز از پروژه‌های عمرانی سازمان تامین ‌اجتماعی در 9 استان، با حضور سیدمرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.

آیین بهره‌برداری از چند طرح توسعه‌ای بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر و کلنگ‌زنی پنج مرکز درمانی تامین ‌اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با بهره‌برداری متمرکز از پروژه‌های عمرانی سازمان تامین ‌اجتماعی در 9 استان، با حضور سیدمرتضی حسینی، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.  به ‌گزارش روابط ‌عمومی مدیریت درمان تامین ‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری؛ مراکز درمانی جدید سازمان تامین ‌اجتماعی در این استان، در مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال در شهرهای اردل، سامان، شلمزار، شهرکرد و بروجن احداث خواهند شد.

همزمان با کلنگ‌زنی این مراکز درمانی، در بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر نیز کلینیک دندانپزشکی و چند پروژه توسعه‌ای دیگر افتتاح و بهره‌برداری شد.  در مراسمی که به این مناسبت و با حضور جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین ‌اجتماعی گفت: افتخار این سازمان در دولت سیزدهم این است که نه تنها از قالب یک ابربدهکار بانکی خارج شد بلکه موفق شد خدمات خود در بخش‌های مختلف ازجمله ظرفیت‌های خدمات درمان مستقیم و رایگان بیمه‌شدگان را توسعه دهد. حسینی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم، سازمان تامین ‌اجتماعی حدود 115 میلیارد ریال تومان بدهی بانکی انباشته و برجای مانده از قبل داشت و یک ابربدهکار سیستم بانکی به‌شمار می‌رفت. در آن مقطع هر ماه برای تامین منابع و پرداخت مستمری بازنشستگان، سازمان ناچار از استقراض از نظام بانکی بود؛ اما در این دولت و در انتهای سال ۱۴۰۱ و ابتدای سال ۱۴۰۲ با طرح‌های تحولی پیگیری شده در سازمان تامین ‌اجتماعی؛ حدود 106 میلیارد تومان از بدهی بانکی انباشته گذشته را تسویه کردیم که لقب بزرگ‌ترین تسویه بانکی کشور را به خود اختصاص داد. در ابتدای این دولت، مدت فاصله پرداختی به بخش خصوصی و دانشگاه‌های علوم پزشکی بعضا به ۱۸ ماه هم رسیده بود، اما امروز مفتخریم که این فاصله از بین رفته است. 

ارسال نظر