وزیر اطلاعات:

۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند

۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۲۷۴
۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری دستگیر شدند

وزیر اطلاعات گفت: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور خبرنگاران گفت: باید از  تلاش‌ها و همکاری‌های شما عزیزان که با مجموعه‌های امنیتی در  دورانی پرفراز و نشیب و فعال داشتید تشکر  و سپاسگزاری کنم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بعد از بیانیه‌ای که اخیرا وزارت اطلاعات داد، با همکاری و همراهی که هیات ها و مجموعه‌های  فرهنگی و نیز هوشیاری مردم داشتند، به لطف الهی در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که مدیون گزارشات مردمی است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: حدود ۱۲ نفر از آنها، افراد عملیاتی بودند  که برای عملیات به داخل کشور آمده بودند و دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری و وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه نیستند.

خطیب همچنین گفت: از مردم می خواهم در به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت داشته باشند. اگر دنبال کار یا اجاره روزانه منزل هستند، حساسیت داشته باشند. در برخی موارد برای حفظ ظاهر با خانواده همراه می‌شوند. کنترل‌های مرزی افزایش یافته است اما آنها تلاش می کنند تجهیزات خود را از داخل تهیه کنند و فروشندگان نسبت به فروش موادی که استفاده دو منظوره می‌شود به این افراد حساس باشند و دقت کنند.

ارسال نظر