قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳؛ سکه‌های سنگین در مسیر صعودی قرار گرفتند + جدول

۱۴۰۳/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۵:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۶۷۶
قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳؛ سکه‌های سنگین در مسیر صعودی قرار گرفتند + جدول

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در روند نامنظم و سردرگمی بازگشایی شد؛ بازار طلا و سکه با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود و در این لحظه قیمت طلا صعودی و قیمت سکه تنها در قطعات سنگین افزایشی است. حباب سکه اما در تمامی قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز با افزایش محدود، کریدور ششم را دوباره فتح کرد.

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ همزمان با افزایش اونس طلای جهانی و رشد قیمت دلار، در روند نوسانی بازگشایی شد. درحالی‌که قیمت طلا در آغاز بازگشایی نزولی بود، اکنون صعودی شده است. بازار سکه نیز از آغاز بازگشایی روند منظمی نداشت و در این لحظه تنها قطعات سنگین افزایش یافتند.شایان‌ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش ۱۱ دلاری، با رقم ۲۴۴۲ دلار به ثبت رسیده است. همچنین قیمت دلار امروز در آغاز معاملات با افزایش محدود مواجه شده بود و کریدور ششم از دست داده را دوباره فتح کرده و به پله دوم از کریدور ششم رسیده است.

 

قیمت نقره ۱۴۵۰ تومان افزایش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۴۷ سنت افزایش، روی رقم ۲۷ دلار و ۹۲ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۴۵۰ تومان افزایش، گرمی ۵۴ هزار و ۲۱۰ تومان به فروش رسید.

سکه‌های سنگین افزایشی شدند

بازار سکه امروز روند منظم و یکسانی نداشت؛ در حالی‌که در آغاز معاملات، سکه امامی با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود، در این لحظه صعودی شد. قیمت سکه امامی با ۴۴۰ هزار تومان افزایش، به کانال ۴۲ میلیونی صعود کرد و با رقم ۴۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۴۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم ‌سکه و ربع سکه بدون تغییر، به‌ترتیب با رقم‌های با رقم ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا افزایش یافت

قیمت طلا امروز در آغاز بازگشایی روند نوسانی را در پیش گرفته بود و اکنون افزایشی شده است. هر مثقال طلا با ۱۵۶ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، به کانال سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بازگشت و با رقم سه میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۵۳ هزار و ۵۳۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۸۴ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۶۴ هزار تومان، بهار آزادی ۴۶۹ هزار تومان،  نیم ‌سکه ۲۴۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۱۶۰ هزار تومان کاهش یافت.