با حكم رهبر انقلاب اسلامي انجام شد

روساي ستاد اجرايي فرمان امام و بنياد مستضعفان منصوب شدند

۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ۲۳:۵۷:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۰۷۶

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي مهندس سيد پرويز فتاح را به رياست ستاد اجرايي فرمان امام منصوب و از خدمات با ارزش محمد مخبر تشكر كردند. متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي مهندس سيد پرويز فتاح را به رياست ستاد اجرايي فرمان امام منصوب و از خدمات با ارزش محمد مخبر تشكر كردند. متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:  


بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي مهندس سيد پرويز فتاح دام توفيقه
ستاد اجرايي فرمان امام در شمار نهادهاي پربهره براي كشور و از يادگارهاي با بركت امام راحل رضوان‌الله‌عليه است. در سال‌هاي اخير با ابتكارها و تلاش‌هاي پرثمر جناب آقاي دكتر مخبر اين نهاد به جايگاه برجسته‌‌اي در خدمت‌رساني چندجانبه به كشور و رفع محروميت و سازندگي و سلامت دست يافت. اكنون با كناره‌گيري ايشان، رياست ستاد اجرايي را به جنابعالي كه داراي تجربيات با ارزشي در خدمت به محرومان در كميته امداد و بنياد مستضعفان مي‌باشيد، مي‌سپارم. وظيفه‌ اصلي اين ستاد، رفع محروميت‌هاي اقشار ضعيف و توانمندسازي آنان و رسيدگي به مناطق محروم است. برنامه‌ريزي بر اساس خطوط اصلي مذكور در پيوست اين حكم و پيگيري جدي كارها را از شما انتظار دارم. لازم مي‌دانم از خدمات با ارزش جناب آقاي مخبر صميمانه تشكر كنم.
سيدعلي خامنه‌اي  ۶ ابان ۱۴۰۲

در پي انتصاب پرويز فتاح به رياست ستاد اجرايي فرمان امام، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حكمي حسين دهقان را به رياست بنياد مستضعفان منصوب كردند. متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:  بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي حسين دهقان دام توفيقه
با انتقال جناب آقاي فتاح به ستاد اجرايي فرمان امام و با تقدير و تشكر از مديريت مسوولانه و پرتلاش ايشان در جهت خدمت به محرومان، جنابعالي را كه از سوابق برجسته‌‌اي در مديريت‌هاي كلان برخوردار مي‌باشيد، به رياست بنياد مستضعفان منصوب مي‌كنم. مهم‌ترين توصيه‌ اينجانب توانمندسازي اقشار ضعيف، و به كار گرفتن اين امانت ملي براي آباداني و پيشرفت در مناطق محروم، و به كارگيري نيروهاي جوان و متخصص انقلابي و جهادي با رعايت بندهاي اقتصاد مقاومتي است.  توفيقات شما را از خداوند متعال خواستارم.
سيدعلي خامنه‌اي ۷ ابان ۱۴۰۲

ارسال نظر